Nejste s něčím spokojeni?

Jsme tu, abychom vám pomohli. Všechny dotazy řešíme co nejrychleji, abyste byli spokojeni.

Jak můžete reklamovat?

Kromě popisu problému prosím uveďte vaše jméno a příjmení, datum narození, číslo účtu a kontakt (e-mail nebo telefon). Přijetí reklamace vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v Reklamačním řádu.

Osobně v pobočce

Reklamaci můžete podat v ústní i písemné formě v kterékoliv pobočce České spořitelny, a. s.

Pobočky

Reklamace a podněty

Písemně na adresu sídla:

Stavební spořitelna České spořitelny, a. s.,

Antala Staška 1292/32,

140 00 Praha 4
 

Telefonicky nebo e‑mailem

Telefonicky na bezplatné informační lince 800 120 120 nebo e-mailem na adresu burinka@burinka.cz
 
 

Jak reklamace probíhají?

img-pocitac-checklist.png

1. Evidence reklamací

Všechny reklamace evidujeme v elektronické podobě.

img-mobil-chat-prijato.png

2. Vyplnění žádosti

Vždy dostanete potrvzení o přijetí reklamace.

img-zdarma-kc.png

3. Vyřízení zdarma

Všechny náklady na vyřízení reklamace bereme na sebe.

Na co se často ptáte?

Stáhněte si reklamační řád

Kdo dále může řešit vaši reklamaci?

Česká národní banka

Česká národní banka, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, ID datové schránky 8tgaiej, e-mail spotřebitel@cnb.cz Česká národní banka nerozhoduje o předmětu sporu. Posuzuje pouze, jestli byly dodrženy příslušné právní předpisy

 

 

Finanční arbitr ČR

V zákonem stanovených případech Finanční arbitr ČR, Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1, Tel. +420 257 042 070, ID datové schránky: qr9ab9x, e-mail arbitr@finarbitr.cz Finanční arbitr je správním orgánem pro mimosoudní vyrovnávání sporů, jehož působnost je vymezena zákonem č. 229/2002 Sb. (více na www.finarbitr.cz).

Kdo dále může řešit vaši reklamaci?

Všeobecné podmínky už znáte, tak co si přečíst více o naší společnosti jako takové.

Více o nás