ARCHÍV Fáze Klienta Chci změnit nastavení úvěru

Jak mám postupovat, když nesouhlasím s výsledkem své reklamace?

Pokud nejste spokojeni s výsledkem své reklamace, obraťte se na tým ombudsmana Finanční skupiny České spořitelny na telefonním čísle 956 717 718, který nastalou situaci a její řešení znovu vyhodnotí. Na ombudsmana však směrujte pouze reklamace, které již byly vyhodnoceny standardní cestou dle našeho Reklamačního řádu.

Jak mohu změnit své osobní a kontaktní údaje?

Své osobní údaje, jako je adresa bydliště nebo kontakt na vás, můžete snadno aktualizovat online v Georgi (v počítači nebo v mobilu). Změnu můžete kdykoliv provést v sekci Kontaktní údaje, kterou najdete v Nastavení (v Georgi v počítači je to u ikony ozubeného kolečka, v mobilním Georgi je to ikona profil). Nemáte George? Využijte formulář „Změna osobních […]

Kdy mám začít úvěr splácet?

Pro úspěšné splácení vám doporučujeme ověřit, případně nastavit souhlas s inkasem z vašeho bankovního účtu, který jste uvedli v žádosti o půjčku. Vše bude probíhat bez starostí. Datum pravidelné splátky jsme si společně sjednali v úvěrové smlouvě. Každá splátka musí být zaplacena vždy nejpozději do 25. dne kalendářního měsíce. První měsíční splátka odejde z vašeho inkasního účtu v měsíci následujícím po […]

Kde najdu číslo úvěrového účtu, na který mám posílat splátky?

Číslo účtu pro splácení půjčky je stejné jako číslo vašeho úvěru. Najdete ho přímo ve smlouvě a taky na všech výpisech z vaší půjčky. Bankovní kód uváděný za lomítkem je 8060. Každý klient má unikátní číslo účtu, proto při nastavení souhlasu s inkasem nebo platebního příkazu nemusíte uvádět variabilní, konstantní ani specifický symbol.