Pokud nejste spokojeni s výsledkem své reklamace, obraťte se na tým ombudsmana Finanční skupiny České spořitelny na telefonním čísle 956 717 718, který nastalou situaci a její řešení znovu vyhodnotí. Na ombudsmana však směrujte pouze reklamace, které již byly vyhodnoceny standardní cestou dle našeho Reklamačního řádu.
Své osobní údaje, jako je adresa bydliště nebo kontakt na vás, můžete snadno aktualizovat online v Georgi (v počítači nebo v mobilu). Změnu můžete kdykoliv provést v sekci Kontaktní údaje, kterou najdete v Nastavení (v Georgi v počítači je to u ikony ozubeného kolečka, v mobilním Georgi je to ikona profil). Nemáte George? Využijte formulář „Změna osobních […]
Pro úspěšné splácení vám doporučujeme ověřit, případně nastavit souhlas s inkasem z vašeho bankovního účtu, který jste uvedli v žádosti o půjčku. Vše bude probíhat bez starostí. Datum pravidelné splátky jsme si společně sjednali v úvěrové smlouvě. Každá splátka musí být zaplacena vždy nejpozději do 25. dne kalendářního měsíce. První měsíční splátka odejde z vašeho inkasního účtu v měsíci následujícím […]
Číslo účtu pro splácení půjčky je stejné jako číslo vašeho úvěru. Najdete ho přímo ve smlouvě a taky na všech výpisech z vaší půjčky. Bankovní kód uváděný za lomítkem je 8060. Každý klient má unikátní číslo účtu, proto při nastavení souhlasu s inkasem nebo platebního příkazu nemusíte uvádět variabilní, konstantní ani specifický symbol.
Smlouvu a ostatní dokumenty najdete pod ikonou „Zprávy“ na horní liště. Po rozbalení klikněte na „Ukázat všechny“ a vše je pak v sekci „Smlouvy a dokumenty“. Smlouvu do George uložíme druhý den po schválení úvěru. V mobilním Georgi se ke smlouvě dostanete přes volbu „Kontakty“, dále „Smlouvy a dokumenty“ a pak otevřete „Archiv“.