Přes internetové bankovnictví SERVIS 24 můžete nově dostávat roční výpisy, potvrzení o zaplacených příspěvcích a další dokumenty SSČS elektronicky.
Výhody služby:
Záruka bezpečného doručení - žádné hledání dokumentů doma v šuplíku.
Rychlost - důležité dokumenty obdržíte dříve než poštou.
Upozornění na doručení - SMS nebo E-mailem.
Elektronická archivace - dokumenty uchováváme po dobu 24 měsíců.
Postup aktivace služby v aplikaci SERVIS 24:
V internetovém bankovnictví SERVIS 24 v záložce ÚČTY vyberte v menu poslední volbu E-FAKTURY / E-DOKUMENTY a následně zvolte možnost SPRÁVA VÝSTAVCŮ, kde v přehledu nově naleznete i Stavební spořitelnu České spořitelny:
2. Klikněte na jméno Stavební spořitelny České spořitelny, na nově zobrazené stránce "Nastavení e-faktur/e-dokumentů - krok 1 ze 2" zaškrtněte nejprve zaškrtávací pole u první řádku, do pole "Vlastní název" zadejte svůj libovolný název pro snadnou identifikaci účtu a do pole "Číslo smlouvy" zadejte číslo své smlouvy včetně předčíslí (bez úvodních nul a bez kódu banky). Zároveň máte možnost zvolit zaslání potvrzení na Vámi zvolený e-mail. Následně zvolte možnost "POKRAČOVAT" v dolní části stránky:
3. Na stránce "Nastavení e-faktur/e-dokumentů - krok 2 ze 2" zkontrolujte Vámi zadané nastavení a po kontrole zvolte možnost "ODESLAT":
4. Nyní máte službu zasílání e-dokumentů od Stavební spořitelny České spořitelny aktivovanou. Po návratu do záložky ÚČTY a menu SPRÁVA VÝSTAVCŮ uvidíte u Stavební spořitelny České spořitelny v nastavení přijímání e-faktur/e-dokumentů "ANO":
Aktivovat službu E-DOKUMENTY v SERVIS 24
Časté dotazy k e-dokumentům:
Kde naleznu identifikační číslo?
Identifikačním číslem, které je potřeba při aktivaci zadat, je číslo smlouvy o stavebním spoření nebo číslo smlouvy úvěru ze stavebního spoření včetně předčíslí (bez kódu banky). Číslo najdete např. na výpisu z účtu pod názvem "Číslo účtu" (zadávejte hodnotu bez kódu banky).
Kdy obdržím první e-dokument?
Po aktivaci služby v SERVIS 24 Internetbanking a jejím spuštění pro klienty (podzim 2015) Vám již budou doručovány dokumenty do Vašeho elektronického bankovnictví elektronicky bez nutnosti dalšího nastavení.
Mohu si aktivovat zasílání e-dokumentů za někoho jiného?
Toto není možné. Službu si může aktivovat pouze majitel příslušného účtu stavebního spoření, případně zákonný zástupce nezletilého majitele účtu.
Kam se obracet v případě nedoručeného e-dokumentu?
Pokud Vám nebyl e-dokument doručen, využijte telefonní číslo 800 120 120, případně e-mailu burinka@burinka.cz.
Jakékoliv další otázky Vám rádi zodpovíme na bezplatné telefonní lince 800 120 120 nebo prostřednictvímkontaktního formuláře