Pomáháme klientům v oblastech postižených tornádem

V Buřince nabízíme klientům zasaženým přírodním živlem například odklad splátek nebo individuální pomoc.

Bydlíte nebo vlastníte nemovitost v oblasti, kterou letos v červnu postihlo ničivé tornádo? Zde jsou možnosti pro vás.

Potřebuji odložit splátky u svého úvěru od Buřinky

Odložit splátky úvěru vám bez úročení po dobu odkladu umožníme v délce od 1 do 6 měsíců. V daném období nebudete platit poplatek za pojištění nebo vedení úvěru, pokud je máte sjednané. Odklad splátek se také nepromítne do úvěrových registrů. Doložíte nám pouze fotografii poškozeného majetku a doklad potvrzující, že pocházíte z postižené oblasti (trvalý či přechodný pobyt), nebo v postižené oblasti vlastníte nemovitost. Pro odklad volejte 800 207 207 nebo 956 777 666. Jsme vám také k dispozici v pobočkách České spořitelny.  

Chci si sjednat nový úvěr za speciálních podmínek

Pro klienty z postižených oblastí jsme připravili speciální úvěrový produkt. Podmínkou pro jeho sjednání je zejména doklad potvrzující, že pocházíte z postižené oblasti (trvalý či přechodný pobyt), nebo v postižené oblasti vlastníte nemovitost. Jestli chcete půjčit, volejte 800 208 208, nebo se zastavte, až vám to situace dovolí, v nejbližší pobočce České spořitelny.  

Chci si vybrat peníze ze stavebka

Pro výpověď smlouvy můžete využít standardní, ale i zrychlený proces (tzv. rychlá výplata). Při rychlé výplatě se k penězům dostanete do 2 dnů od doby, kdy se k nám vaše výpověď dostane. Při výpovědi počítejte s tím, že když ukončíte smlouvu, na které si spoříte méně než 6 let, vyplatíme vám naspořené peníze a připsané úroky, přijdete však o doposud přiznanou státní podporu. Když ukončíte smlouvu, na které si spoříte déle než 6 let, o státní podporu nepřijdete. Za předčasný výběr nebo rychlou výplatu vám nebudeme účtovat žádné poplatky. O ukončení stavebka požádejte v kterékoli pobočce České spořitelny. A jestli máte možnost připojit se do internetového bankovnictví George, zavolejte svému bankéři a bude to ještě jednodušší.  

Řeším pojistnou událost u nemovitosti, která je zastavena ve prospěch Buřinky

S pojišťovnami jsme nastavili opatření, která urychlí výplatu pojistného plnění pro oblasti zasažené tornádem. Pokud řešíte pojistnou událost, obraťte se na svou pojišťovnu. U jaké pojišťovny máte pojištění sjednané, zjistíte buď v pojistné smlouvě, případně nám zavolejte na 800 120 120 nebo pište na burinka@burinka.cz. Rádi Vám poskytneme informace, které uspíší celou situaci.  

Potřebuji prodloužit lhůtu pro doložení tzv. následných podmínek u svého úvěru

Žádost o prodloužení lhůty až o 12 měsíců posílejte na burinka@burinka.cz a my vám lhůtu automaticky prodloužíme. Když budete potřebovat delší časový úsek, než je 12 měsíců, musíme vaši žádost posoudit individuálně.  

Mám dotaz, chci poradit, potřebuji zaslat svou smluvní dokumentaci nebo výpis

Volejte 800 120 120 nebo pište na burinka@burinka.cz. Rádi Vám zprostředkujeme vše, co vám chybí.  

Hledám nejbližší pobočku České spořitelny

Svou nejbližší pobočku najdete zde.  

Další informace

Česká spořitelna a Buřinka posílají na pomoc tornádem postižených oblastí 2 miliony korun a klientům nabízí odklad splátek i individuální pomoc