Pomáháme klientům v oblastech postižených tornádem
V Buřince nabízíme klientům zasaženým přírodním živlem například odklad splátek nebo individuální pomoc.
Bydlíte nebo vlastníte nemovitost v oblasti, kterou letos v červnu postihlo ničivé tornádo? Zde jsou možnosti pro vás.
Potřebuji odložit splátky u svého úvěru od Buřinky
Odložit splátky úvěru vám bez úročení po dobu odkladu umožníme v délce od 1 do 6 měsíců. V daném období nebudete platit poplatek za pojištění nebo vedení úvěru, pokud je máte sjednané. Odklad splátek se také nepromítne do úvěrových registrů. Doložíte nám pouze fotografii poškozeného majetku a doklad potvrzující, že pocházíte z postižené oblasti (trvalý či přechodný pobyt), nebo v postižené oblasti vlastníte nemovitost.
Pro odklad volejte 800 207 207 nebo 956 777 666. Jsme vám také k dispozici v pobočkách České spořitelny.
Chci si sjednat nový úvěr za speciálních podmínek
Pro klienty z postižených oblastí jsme připravili speciální úvěrový produkt. Podmínkou pro jeho sjednání je zejména doklad potvrzující, že pocházíte z postižené oblasti (trvalý či přechodný pobyt), nebo v postižené oblasti vlastníte nemovitost.
Jestli chcete půjčit, volejte 800 208 208, nebo se zastavte, až vám to situace dovolí, v nejbližší pobočce České spořitelny.
Chci si vybrat peníze ze stavebka
Pro výpověď smlouvy můžete využít standardní, ale i zrychlený proces (tzv. rychlá výplata). Při rychlé výplatě se k penězům dostanete do 2 dnů od doby, kdy se k nám vaše výpověď dostane. Při výpovědi počítejte s tím, že když ukončíte smlouvu, na které si spoříte méně než 6 let, vyplatíme vám naspořené peníze a připsané úroky, přijdete však o doposud přiznanou státní podporu. Když ukončíte smlouvu, na které si spoříte déle než 6 let, o státní podporu nepřijdete. Za předčasný výběr nebo rychlou výplatu vám nebudeme účtovat žádné poplatky.
O ukončení stavebka požádejte v kterékoli pobočce České spořitelny. A jestli máte možnost připojit se do internetového bankovnictví George, zavolejte svému bankéři a bude to ještě jednodušší.
Řeším pojistnou událost u nemovitosti, která je zastavena ve prospěch Buřinky
S pojišťovnami jsme nastavili opatření, která urychlí výplatu pojistného plnění pro oblasti zasažené tornádem.
Pokud řešíte pojistnou událost, obraťte se na svou pojišťovnu. U jaké pojišťovny máte pojištění sjednané, zjistíte buď v pojistné smlouvě, případně nám zavolejte na 800 120 120 nebo pište na burinka@burinka.cz. Rádi Vám poskytneme informace, které uspíší celou situaci.
Potřebuji prodloužit lhůtu pro doložení tzv. následných podmínek u svého úvěru
Žádost o prodloužení lhůty až o 12 měsíců posílejte na burinka@burinka.cz a my vám lhůtu automaticky prodloužíme. Když budete potřebovat delší časový úsek, než je 12 měsíců, musíme vaši žádost posoudit individuálně.
Mám dotaz, chci poradit, potřebuji zaslat svou smluvní dokumentaci nebo výpis