ARCHÍV Fáze Klienta Mám problém se splácením

Jak mám postupovat v případě neschopnosti splácet úvěr?

Na nic nečekejte a co nejdříve se nám ozvěte, ideálně ještě dříve, než problém se splácením skutečně nastane. Navštivte kteroukoli pobočku České spořitelny, kde s vámi vaše potíže probereme a najdeme vhodné řešení. V případě, že již nejste schopni své závazky nijak splácet, kontaktujte přímo oddělení správy pohledávek: Tel.: +420 956 777 381 E-mail: pohledavky@burinka.cz O2: […]

Splácím půjčku, co mám dělat, pokud jsem najednou bez práce nebo v dlouhodobé pracovní neschopnosti?

Pokud máte u své půjčky sjednané pojištění schopnosti splácet, bude pojišťovna v nepříznivých životních situacích, jako je ztráta zaměstnání, dlouhodobá pracovní neschopnost nebo invalidita, splácet půjčku za vás. Nejste-li si jistí, zda toto pojištění máte, nebo potřebujete poradit, kontaktujte nás na lince 800 120 120. Pokud pojištění schopnosti splácet sjednané nemáte, může vám se vzniklou těžkou životní […]

Není v mých možnostech splácet půjčku, jak mám postupovat?

V této nelehké situaci jsme připraveni vám co nejvíce pomoci. V případě potíží se splácením neváhejte a včas se nám ozvěte. Navštivte kteroukoli pobočku České spořitelny, společně vaši situaci probereme a najdeme nejvhodnější řešení vaší nelehké situace. Nebo využijte speciální linku 956 777 385. Posoudíme, zda je pro vás vhodné poskytnutí úlevy při splácení vaší půjčky formou tzv. […]

Jak mám postupovat, pokud jsem v dluhové pasti nebo v předlužení?

Jestliže vaše příjmy dlouhodobě nestačí k pokrytí všech vašich výdajů a splácení závazků věřitelům, můžete se obrátit na některou z poraden státních nebo veřejných programů pro řešení finanční tísně, případně zvážit žádost o oddlužení (vyhlášení osobního bankrotu prostřednictvím soudu).

Co se stane, když nezaplatím splátku půjčky včas?

Když neobdržíme vaši pravidelnou splátku, budeme zvědaví, co se děje, a upozorníme vás na to telefonicky, SMS zprávou, e-mailem nebo zprávou do George podle toho, jaký způsob komunikace jsme si společně sjednali. Jestliže nedojde k uhrazení měsíční splátky do konce daného měsíce, musíme neprovedenou platbu úvěru nahlásit do Bankovního registru klientských informací, což nám ukládá zákon. A […]

Jak mám postupovat v případě neschopnosti splácet půjčku?

Na nic nečekejte a co nejdříve se nám ozvěte, ideálně ještě dříve, než problém se splácením skutečně nastane. Navštivte kteroukoli pobočku České spořitelny, kde s vámi vaše potíže probereme a najdeme vhodné řešení. V případě, že již nejste schopni své závazky nijak splácet, kontaktujte přímo oddělení správy pohledávek: Česká spořitelna, a.s. 6670 Vymáhání pohledávek Tel.: + […]