ARCHÍV Fáze Klienta Chci vložit mimořádnou splátku

Chci podat reklamaci nebo stížnost, jak mám postupovat?

Jste s něčím nespokojeni? Na nic nečekejte a dejte nám o tom vědět. Popište, v čem jsme nezafungovali na jedničku, uveďte své osobní údaje (jméno, příjmení, datum narození, číslo účtu a telefon nebo e-mail) a vše zašlete na burinka@burinka.cz. Přijetí vaší stížnosti či reklamace vám obvykle potvrdíme už během 1 pracovního dne a začneme pracovat na jejím […]

Mohu na úvěr od Buřinky vložit mimořádnou splátku?

Ano, na úvěr od Buřinky můžete kdykoli vložit mimořádnou splátku. Je ale nutné, abyste nás o svém úmyslu informovali dopředu, a to e-mailem na burinka@burinka.cz. Vše, co pošlete na úvěr nad rámec pravidelné měsíční splátky, považujeme za mimořádnou splátku. Tuto splátku používáme k úhradě našich splatných pohledávek v pořadí stanoveném úvěrovou smlouvou. I po vložení […]